کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات دین کالا  دقت ملاحظه فرمایید.

1- در صورت عدم موجودی محصولات در روزهای کاری بین 24 تا 48 ساعت به مشتری اطلاع داده می‌شود.
2- در صورت خریدن محصولات با موضوعات مختلف چنانچه یک یا دو محصول موجود نباشد، هزینه آن محصول عودت داده می‌شود و مابقی محصولات ارسال خواهد شد.
3- در صورت تغییر قیمت قبل از ارسال تماس گرفته می‌شود و اطلاع داده می‌شود.
4- ممکن است بعضی از اجناس به اشتباه موجودی یا عدم موجودی ثبت شده باشد که در این صورت به شما اطلاع داده می‌شود، همچنین می‌توانید برای اطمینان از طریق واتس‌اپ یا تلفن پیگیری نمایید.
5- برای تغییر آدرس باید در واتس‌اپ فروشگاه یا به صورت تلفنی اطلاع دهید.
6- یک سری از محصولات به ویژه کتاب‌ها ممکن است دارای برچسب تغییر قیمت باشد، که این قیمت‌ها یا توسط ناشر یا مراکز پخش انجام شده است.
7- هزینه اعلام شده پست پیشتاز و پیک موتوری به صورت تقریبی بوده و امکان تغییر قیمت (کمتر یا بیشتر شدن هزینه) وجود دارد.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دین کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قدیت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دین کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر وبه روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

دین کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
دین کالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دین کالا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دین کالا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دین کالا جزئی از اموال دین کالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دین کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دین کالا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دین کالا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصاردین کالا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت دین کالا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دین کالا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات دین کالا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در دین کالامبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در دین کالا قیمت‏‌های تولیدی است .
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دین کالا نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد،دین کالا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دین کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
دین کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید

 

تماس با ما